MY CHEMICAL ROMANCE IS BACK


No, this is not a drill. My Chemical Romance just announced on Twitter that they're reuniting and playing again T_T Lol I remember I was obsessed with them that I tried doxxing them LOOOOOOOL I WAS 12 OKAY. And I would print out some emo quotes and shit and MCR photos and put it on my notebook to customize as fuck it was hot and I was like one of the weirdest in class they didn't understand me but I had no regrets. OMG those days. I'm still pissed my big brother stole my MCR shirt tho. >:(

okay hiddenblade.... breathe....


DSC_0996.jpg


Anyway... No, this is not Gerard Way's eye. This is from a random Steemian and I did this just hours ago XD and funny how while I was drawing it, I decided to put red acrylic on the eye for "no reason". I thought it reminded me of "God of War" but I realized it actually reminded me of my old drawing of Gerard Way in his redhead killjoy days. I may have felt MCR will announce the comeback that's why I did it. LOL OMG.

Okay so yeah I made some drawings earlier cos I've been spending a lot of time sleeping so I felt unproductive.

Here are some artsy pics of what I did. :3

DSC_0972.jpg

DSC_0976.jpg

DSC_0979.jpg

I used graphite pencil, charcoal, and acrylic for this one.


Next, I decided I'll draw a plant lol. These drawings are just random so...

DSC_0927.jpg

DSC_0933.jpg

DSC_0934.jpg

DSC_0939.jpg

DSC_0953.jpg


And my baby brother haha.

DSC_0954.jpg

DSC_0961.jpg

DSC_0964.jpg

DSC_0967.jpg



This night is such a good night. Here's my favorite live performance of MCR. And also my favorite song. Okay time to cry. xD


Comments 10


that beautiful work of art, I also like to draw and make art, is a good contribution to make the world a better place, since it is a way to leave problems behind and feel happy in some way

31.10.2019 21:16
1

since it is a way to leave problems behind and feel happy in some wayv

I put my problems and pain into my painting and I feel contented. I agree with you it makes the world a better place. Thanks! :D

01.11.2019 09:30
0


This post was shared in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

31.10.2019 21:38
0

I still remember the first time I heard Helena and was like wtf is this song, then listened it to death in two weeks.

31.10.2019 23:51
2

Same. I was borrowing big bro's mp3 without permission and I was like 'what is this weirdo'. xD

01.11.2019 09:28
0

Emo kids, Rise up!

31.10.2019 23:55
1

Finally found my old eyeliner XD

01.11.2019 09:32
3

Such a beautiful drawing of the eye @hiddenblade ~ And I love the way you've used watercolour washes of just the one colour, loosely around the subjects ~ Eye, plant and your baby brother. ♥︎♥︎⚖️♥︎♥︎

01.11.2019 00:52
1

Thank you! I like it better with the colors too. :D

01.11.2019 09:33
0

The eye drawing was spectacular :)

01.11.2019 09:31
0