Поки ми чекаємо палаючого кремля


Московію підпалили з іншого боку :)))

І в цій історії як завжди прекрасно все.
Горить наразі близько 3 млн га лісу.
Смог вже принесло в приуралля і поволжя.

А знаєте що ще прекрасніше в цій історії? Що наразі чиновники Московії заявили, що гасити цю пожежу економічно недоцільно! Значить Сибіру і Сахаліну економічно доцільно віддавати усі прибутки з нафти і газу в Москву, а віддати назад хоч якісь гроші щоб згасити пожежу їм економічно недоцільно :)))

Ну а я ж говорила, що всі кацапи будуть платити за Крим і війну з Україною, тож насолоджуємося черговою розплатою.


Comments 31


@limnade, як можна радіти подібному?! Горить не путін - горить ліс! Це - природа, яка не причетна до політики. "Неначе люди подуріли..."

27.07.2019 09:07
0

@rosava Я не радію тому, що горить ліс. Я радію своїй експертній точності, хоча щоб вам було відомо, однією з робочих версій у кацапів як завжди є підпал українцями їх сибірського лісу. Ви в них завжди - перший підозрюваний, тож захищати кацапське майно - останнє, що вас має цікавити.

Доречі, про палаючий ліс просто приємно писати на Голосі, бо ті самі кацапи (тутешні) минулого року здається тужили в телеграмі, що в Україні десяток гектарів вирубили. І волали, що українці природу знищують у Карпатах, до яких їм просто діла б не мало бути.

27.07.2019 09:32
10

@limnade, сибірські ліси - не майно. Це такі самі легені Землі, як і ліси Амазонії. Це біосфера в першу чергу. Горять дерева - живі дерева! Гинуть безвинні тварини. Кінець-кінцем, будь-яка екологічна катастрофа, хай хоч і невеличка, у Росії зачепить не лише цю державу. А вподоблюватись тим, хто радіє чужим негараздам - ставати з ними на один рівень. Коли ми вже будемо поводитись, як Люди, а не людішки?

27.07.2019 12:07
0

@rosava я вже починаю підозрювати, що ви голосували за Зеленського :) Ліси у вас не майно :)

Про всяк випадок малюнок про виробіток кисню, бо я знаю, що в текст виборці Зеленського не дуже вміють.

27.07.2019 13:02
10

@limnade, я не вважаю природу майном, якщо вам так зрозуміліше. Для мене це сукупність живих істот. А про співвідношення продукції кисню океаном та деревами: я подивлюсь скільки ви проживете, коли не стане лісів. У пустелі теж є кисень, от тільки з життям там важкувато. І, повірте, легше дихається там, де є дерева, розумниця ви наша. Не все можна обрахувати цифрами, хоч бухгалтеру це й видається нісенітницею.

27.07.2019 13:28
0

@rosava ви здивуєтесь, але я не бухгалтер, не знаю, чому ви так вирішили, і це перехід на особистості, що є найнижчим рівнем будь-якої дискусії :)
Але якщо вам цікава саме я, то в мене фундаментальна класична освіта в економіці інноваційних систем. Тож без сибірського лісу я проживу ;) бо основи різних наук входили в програму мого навчання.

27.07.2019 13:36
10

@limnade, це ви мені розповідаєте про рівень дискусії? Як цікаво. Особливо, коли людина майже кожним своїм реченням намагається принизити співрозмовника, без кінця тикаючи пальчиком у корону на своїй вельможній голівці: а ну, як не помітять. Але ви праві: зарікалась з вами встрявати у розмову - просто здригнулась від думки, що когось може порадувати палаючий ліс, хоч би на території якої держави він не знаходився. І без сибірського лісу ви й справді проживете. Питання лиш в тому, якої якості буде ваше життя і життя наступних поколінь. Я не знаю, які основи наук вам викладали, але про екосистеми та їх взаємозв'язок явно не розповідали.

27.07.2019 14:07
0

@rosava я вже неодноразово розповідала, але повторю, бо ви виявляється не так уважно за мною слідкуєте, що одна людина не може принизити іншу. Принизитися можна лише самостійно, своєю поведінкою, своїми висловами і т.ін. Тому звинувачувати мене у спробах когось принизити просто смішно - я за своїми власними поглядами не здатна це зробити.

Але ваші оці постійні повторення "ліс - це не майно" нагадали мені дуже типові для українського політикуму і інформаційного простору думки про "земля - це не майно, а наша матір, народне надбання тощо". Ми втрачаємо декілька відсотків зростання ВВП щорічно через ці нісенітниці.

27.07.2019 14:17
9

@limnade, діалог ідеаліста з матеріалістом. Гадаю, що між цими двома категоріями повинен бути деякий баланс, інакше світ загине від техногенної катастрофи, бо саме матеріалісти готові викачати з Землі усе, до чого тільки дотягнуться їх загребущі руки, а там - хоч трава не рости. Коли ви дивитесь на ліс - що ви бачите? Кількість корисної кубатури, яку можна вигідно продати меблевим заводам Польщі, Фінляндії, Італії? А я бачу дерева, квіти, чую спів птахів. І мені не байдуже, коли ті самі білки, зайці чи вовки будуть позбавлені своєї домівки, а то і життя, лише через примхи жадібних і недалекоглядних людей.
А з приводу приниження я зрозуміла: ви не вважаєте приниженням натяки на недостатність інтеллекту опонента - для вас це просто констатація факту, тобто - правда. Хіба ж на правду ображаються? Річ у тім, що справді вихована людина, яка є інтелігентною за своєю сутністю, ніколи не дозволить собі навіть таких натяків, особливо, коли вона немає уявлення про дійсний рівень інтелекту та освіти свого співрозмовника, бодай він дійсно нижчий. Чому ви так наголошуєте на "фундаментальності" вашої освіти? Справді боїтесь, що хтось не оцінить ваш розум? Але розум та освіта ще не є ознаками інтелігентності, а саме останнє, в усякому разі я, вважаю більш цінним. Людям бракує людяності (пробачте за тавтологію), а цього не компенсує ніяка освіта.

27.07.2019 15:00
0

@rosava навіть не сподівайтесь, що зможете мене переконати, що трансформація навколишнього середовища людиною має бути зупиненою. Спів пташок, квіти і дерева цінні після задоволення базових потреб. Україна виборює в Кацапстані право на життя. Все, що сприяє українській перемозі в цьому протистоянні, має відбутися і я буду цьому радіти.

Але... я хочу підкреслити в першу чергу, що так, мій розум - є такою незаперечною правдою, що я його не підкреслюю, я навіть не помічаю, коли ображаю людей з обмеженими розумовими здібностями, нашою нерівністю. Тим паче, що розум не є... красою, білявим волоссям чи блакитними очима. Розум і освіта цілком залежать від їх носіїв.

І так, я дуже люблю розмови з людьми розумнішими за мене. Коли я таких зустрічаю, то можу стрибати від радості і із задоволенням проводити години в якихось дискусіях і з'ясовуванні думок і поглядів. І мене наявність людей розумніших за мене жодним чином не ображає. Саме це є грунтовною відмінністю між розумними і нерозумними людьми :)

27.07.2019 15:18
9

@limnade, який нарцисизм і недалекоглядність в одному флаконі! Що ж, багатійте своєю думкою про себе. На все добре, якщо воно можливе у вашому технократичному майбутньому. Подивилась би я, як би ви заспівали в Україні, що перетворилась через таких "хазяїв" у пустелю, але сподіваюсь, що розум - справжній розум - переможе.

27.07.2019 16:33
0

@rosava Хоча я з вами цілком погоджуюсь, що довіряти кацапам будь-яке майно - чи сибірські ліси, чи нафту, чи ядерну зброю - не варто. Але перед тим, як це зрозуміють в цивілізованих країнах, десь з цих трьох варіантів має проявитися очевидна недбалість і кретинізм кацапів.
Бажаєте в інших варіантах?

27.07.2019 13:04
9

Удачный пост!

30.07.2019 08:59
10

Как больно и тяжело что горят леса в России Леса --это наши общие легкие Не делите людей на кацапов и др .Простые люди не при чем .Это недальновидная политика нашего руководства

30.07.2019 09:33
0

@tanya1963 навіть не сподівайтесь. Ви несете відповідальність за вашу владу, і це навіть набридло пояснювати. По-перше, ви їх обирали, а хто не обирав винен у тому, що не переконав своє суспільство обирати інший шлях розвитку. По-друге, ви платите їм гроші і все робиться за ваш рахунок.

Ну і тим паче що ви зробили щоб політика вашого керівництва була далекоглядною? Може війська НАТО покликали вас врятувати, якщо ви такі немічні?

30.07.2019 10:32
10

@limnade У с Украины

30.07.2019 11:00
0

от і будуть китайцям дрова )

30.07.2019 21:14
3